Én vagyok, Én így látom
Én vagyok

Nasik, amiket könnyedén beépíthetsz a diétádba

Életmódváltás vagy diéta során is szükségünk van olyan ételkülönlegességekre, amik csillapítják az éhségérzetet vagy megtöltik a főétkezések között a korgó gyomrunkat.

Ha félted az alakodat, és szívesebben nassolnál egészséges csemegéket, akkor próbáld ki ezeket a finomságokat!

Natúr joghurt mézzel és fagyasztott gyümölcsökkel

Fogyókúra alatt a natúr joghurt az egyik legjobb választás, hiszen gazdag kálciumban, káliumban, cinkben, fehérjében, B12- és B6-vitaminban. Mindemellett pedig alacsony a kalóriatartalma, de kiváló fehérjeforrás, és a laktóztartalma miatt hosszabb időre nyújt telítettséget. Mézzel és gyümölcsökkel feldobva pedig igazi nyalánkság.

Édesburgonyachips

A különféle zöldségchipsek remekül helyettesítik az igazit. Az édesburgonyáról viszonylag kevesen tudják, hogy alacsony kalóriatartalma miatt remekül beilleszthető a diétába, különlegesen édes íze következtében pedig kifogástalan chips készül belőle. Friss fűszerekkel és házi majonézzel tálald!

Pirított csicseriborsó

A csicseriborsót kevés olajon pirítsd meg a sütőben, adj hozzá ízlés szerint sót, fokhagymaport, fűszerpaprikát – esetleg chilit – és 30-40 perc múlva fogyaszthatod is a könnyű ropogtatnivalót!

Mogyoróvajas pirítós, áfonyával

Teljes kiőrlésű kenyeret piríts meg, kenj rá mogyoróvajat és díszítsd néhány szem áfonyával. A mogyoróvajnak köszönhetően rengeteg vitamint juttatunk a szervezetünkbe, hiszen nagy mennyiségben kitűnő fehérjeforrás, gazdag esszenciális zsírsavakban, tartalmaz E-vitamint, C-vitamin, A-vitamint, és található benne kálcium, magnézium, nátrium, szelén, cink és vas.

Teljes kiőrlésű keksz, sajtszósszal

Ha szereted a kekszet, nem kell kiikatni az idő alatt sem, amíg diétázol, hogyha a teljes kiőrlésű változatot választod. A benne található rostok jót tesznek az emésztésednek, ráadásul kalóriaszegény, egészséges és számtalan módon variálhatod. Ha a sajtszószt megunod, vagy nem nyeri el a tetszésedet, akkor próbáld ki cukormentes lekvárral vagy fűszeres túróval!

Házi humusz, friss répaszeletekkel

20 dkg csicseriborsót, 1 gerezd fokhagymát, 50 g pirított szezámmagot és 150 ml olívaolajat turmixolj össze krémes állagúra! A humusz antioxidáns és magas E-vitamin tartalmának köszönhetően megelőzheted a rákos- és daganatos megbetegedéseket, valamint magnéziumot, folsavat, vasat és megannyi cinket szállítasz vele a szervezeted számára. Ropogós sárgarépával tálald!

Képek forrása: Pinterest

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük