Én vagyok, Én így látom
Blog

Hogyan lehet szeretni az edzést?

Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a szépség- és fitnesszfüggés korszakát éljük. És ez nem rossz, ha egészséges keretek között maradunk. Azaz, nem lépünk át egy bizonyos határt.

Darkest Desire kézműves csokoládé webáruház

Annak ellenére, hogy mindannyian ismerjük a mozgás előnyeit, nagyon kevés ember figyel a rendszeres sportolás fontosságára. Főként, most, amikor nem rohanhatunk az edőterembe akkor, amikor csak akarunk. Sőt, jelenleg egyáltalán nem rohanhatunk, mert egész egyszerűen nem jó ötlet.

Mindenesetre, az otthoni edzést is rengetegen elutasítják.

Bevallom, nekem sem a sport a legnagyobb szenvedélyem, mégis igyekszem a mozgaást pozitívként felfogni, mintsem negatívként.

Tudom, most sokan azt gondoltátok, körülbelül tíz tippet írok majd, hogy miként tudod megszeretni az edzést, de el kell, hogy keserítselek titeket. Egyetlen tippem van. De ez az egy, biztos, hogy beválik.

Légy motivált!

Igen, ennyi. Egyszerűnek tűnik, de nem az. Nap mint nap motiváltnak lenni az egyik legnehezebb feladata az életünknek. De motiváció nélkül semmi nem ér semmit.

Szerver üzemeltetés és karbantartás

Legyen ez belső vagy külső motiváció, lényegtelen, csak mindig lebegjen a szemed előtt. Feszesebb test, fogyás, unaloműzés, narancsbőr eltávolítás, kikapcsolás, állóképesség javítás, bikinialak, bizonyítási vágy, egészség… és még sorolhatnánk.

Tímár Dóri kozmetikus

Próbálj meg legalább napi negyven percet mozogni, és csak akkor halaszd el, ha valóban van rá okod. Ne keress kifogásokat, hanem fejlődj és változtass! Fejben dől el. A te fejedben.

Kiemelt kép: https://emma.witchersoo.com/shop-for-handmade-vintage-custom-and-unique-gifts-for-everyone-health-and-fitness/

Buddhista idézetek

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük